bij je eerstvolgende bestelling!
Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe kun je een (gedeelte van de) bestelling retourneren?
Is je aankoop toch niet wat je er van had verwacht. Geen probleem! Bij XAN Woman kun je je online aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De retour kan worden terug worden gebracht in een van onze winkels óf kan de retour op eigen kosten worden teruggezonden naar onze winkel in Oss. In je pakket vind je het retourformulier. Deze graag volledig invullen en toevoegen aan het retourpakket en sturen naar:
XAN WOMAN
Sterrebos 6
5344AM, Oss
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja. Indien je beslist om de bestelling toch retour te sturen, zijn de retourkosten voor eigen kosten.
Binnen welke termijn kan je een aankoop retourneren?
Omdat we graag iemand anders weer blij willen maken met je artikel(en) waarderen we het enorm als je het artikel zo snel mogelijk retourneerd. Mocht dat niet lukken dan heb je de wettelijk retour periode van 14 dagen.
Let op:
- Bij 30% korting is retourneren mogelijk
- Bij 50% korting is alleen omruilen mogelijk
- Bij 60% korting of meer is retourneren en ruilen niet meer mogelijk
- Bij items van de Pre-Loved collectie is het niet mogelijk om te retourneren. Het is wel mogelijk om het item van Pre-Loved collectie te ruilen voor een ander item uit de Pre-Loved collectie.
Wanneer wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort?
Het aankoopbedrag wordt na ontvangst binnen 1 tot 3 werkdagen via de oorspronkelijke betaalmethode teruggestort. Dit kan een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur zijn. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan zijn de kosten voor eigen rekening. Retourneren in onze winkels is natuurlijk gratis! Indien je het pakket in de winkel retourneerd dan wordt het aankoopbedrag dezelfde dag teruggestort. Let wel op: dit kan niet via het kassasysteem in de winkel, maar wordt verwerkt door onze medewerkers op kantoor.
Wanneer kun je de bestelling verwachten?
Heb je aangegeven de bestelling op te willen halen in één van onze winkels? Dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om een afhaalmoment in te plannen. Wil je de bestelling laten bezorgen op je (thuis)adres ? Wij versturen het pakket via PostNL binnen 48 uur na plaatsing van je bestelling. Woon je in de buurt van één van onze winkels? Dan kan het zijn dat één van onze collega's de bestelling bij je thuisbezorgd.
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Bestel je voor meer dan €75,- dan berekenen wij geen verzendkosten, m.u.v. sale items en verzending naar het buitenland. Bij een bestelling onder €75,- berekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van €3,95. Voor het verzenden van een pakket naar het buitenland wordt er €5,95 in rekening gebracht.
Hoe kun je een klacht melden?
Dit kan telefonisch of per e-mail.
Telefoonnummer: 0412 74 50 99
E-mail: [email protected]
Hoe kun je betalen?
Wij bieden de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Paypal, CreditCard, Klarna pay later of Apple Pay.
Bezorginformatie
XAN Woman biedt de volgende bezorgmogelijkheden:
1. Wij komen het aan huis bezorgen indien je dichtbij onze winkels woont en we in de mogelijkheid zijn.
2. Je komt het ophalen in één van onze vier winkels. Deze zijn gevestigd in Oss, Rosmalen, Den Bosch en Uden.
3. Wij bezorgen via PostNL. Zodra het pakket verstuurd en onderweg is, krijg je van PostNL een e-mail met track&trace informatie.
Bestellen
Winkelen bij XAN Woman Online kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Nadat je de aankoop hebt voltooid, gaan wij hier meteen mee aan de slag.
Contact met XAN Woman
Voor vragen, suggesties, klachten… Wat het dan ook mag zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij staan graag voor je klaar!
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0412 74 50 99