Bel ons gerust voor persoonlijk advies online | Verzending binnen 48 uur | Je spaart ook online voor je Kadotegoed bij XAN | Gratis verzending vanaf €100,-

Algemene voorwaarden XAN (verkorte versie)

 

ALGEMENE VOORWAARDEN


Hieronder vind u een verkorte versie van de algemene voorwaarde. Mocht u interesse hebben in meer tekst klik hier volledige versie.
Identiteit van de ondernemer:

XAN WOMAN ONLINE
Willaertstraat 6
5344AB OSS
KvK: 77765419
BTW-id: NL003234199B42

U KUNT ONS BEREIKEN VIA:
Telefoonnummer: 0412 74 50 79
Onze mobiele service: 06 11 16 88 15
E-mail webshop: hallo@xanwoman.nl
Facebook: www.facebook.com/XAN-WOMAN
Instagram: www.instagram.com/xanwoman

XAN Woman is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Maandag t/m Zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
Helaas zijn we niet iedere dag op kantoor bereikbaar. Maar probeer gerust onze mobiele service.

Komt u naar onze winkels toe? Dat vinden we fijn. Ons team zal u graag ontvangen maar is daar niet 24/7 aanwezig. Onze openingstijden vind u hier.

DE OVEREENKOMST
1. Bij XAN Woman winkelt u online in een veilige web omgeving. Pagina’s waar u uw vertrouwde informatie invult, zijn goed beveiligd en niet toegankelijk voor derden.
2. Wanneer u een bestelling plaatst, krijgt u een bevestiging per e-mail.
3. Mocht er per ongeluk toch iets fout zijn gegaan, schroom dan niet om ons te contacten. Dan proberen we direct te schakelen ‘het probleem’ op te lossen.
4. Wanneer wij uw pakketje in orde hebben gemaakt, nemen wij contact met u op.
5. Bijgesloten in uw pakket vindt u een factuur. Deze ontvangt u tevens digitaal van ons. Bewaar deze goed, het is een bewijs van garantie.

HERROEPINGSRECHT: RETOURNEREN EN RUILEN
Bent u niet blij met uw aankopen? Dat vinden wij oprecht ook niet fijn voor u als klant. We gaan ons uiterste best doen dit op te lossen, zonder verdere verplichtingen. Graag wel binnen 14 dagen aanmelden. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulier dat we mee hebben gestuurd met uw bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug. Retourformulier kwijt? U download het hier.

RETOUREN
Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee u de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit u artikelen terug te zenden. Retourneren in onze winkels is natuurlijk gratis!

DE PRIJS
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW. Wij hanteren op onze website dezelfde prijzen als in de winkel. Mocht u onverhoopt een verschil tegenkomen, laat het ons gewoon weten.

LEVERING
1. Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, Ons streven de volgende dag in huis, tenzij we een andere datum met u hebben afgesproken. Besteld u in het weekend – van vrijdag 15.00 uur tot en met zondag– dan bezorgen we uw bestelling op dinsdag.
2. Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoort u dat zo snel mogelijk en in ieder geval vóór u uw bestelling thuis zou hebben verwacht. Op dat moment kunt u, indien gewenst, afzien van uw aankoop en ontvangt u direct uw geld terug.
3. Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt u uw geld terug.
4. We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht u desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren. Wanneer wij wat langer nodig hebben voor uw pakket, hoort u dat direct per mail. Mocht u dan van uw aankoop afzien begrijpen wij dat. U ontvangt het aankoopbedrag dan terug op uw rekening. Wanneer wij uw aankoop onverwachts niet kunnen leveren bieden wij u uiteraard de mogelijkheid te kijken voor een alternatief. Lukt dit niet? Dan ontvangt u uw geld terug.

TRANSPORTGARANTIE
U heeft recht op een goed product. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product beschadigd raakt tijdens het transport. Dit is onze verantwoordelijkheid. Als u schade constateert aan uw product, neem dan direct contact met ons op! We gaan samen kijken naar een passende oplossing.

KLACHTEN
Wat vervelend dat u een klacht heeft. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. U krijgt zo snel mogelijk antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben voor het rechtzetten van dit probleem. We zullen er hoe dan ook alles aan doen om een oplossing te vinden!

GESCHILLEN
Gaan we er echt niet uitkomen? Dan heeft u het recht om de zaak binnen 3 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. Dat zien we dan wel weer…

GENOEG GELEZEN?
Of hebben wij verzuimd u nog meer te vertellen?

Laat het ons gerust weten!

Vriendelijk groet,