Log in en shop je favorieten | Verzending binnen 48 uur | Je spaart ook online 5% van je aankoop | Gratis verzending vanaf €100,-

Algemene voorwaarden XAN (verkorte versie)

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Hieronder vind je een verkorte versie van de algemene voorwaarde. Mocht je interesse hebben in meer tekst klik hier volledige versie. 

Identiteit van de ondernemer:

XAN WOMAN ONLINE
Willaertstraat 6
5344AB OSS
KvK: 77765419
BTW-id: NL003234199B42

U KUNT ONS BEREIKEN VIA:
Telefoonnummer: 0412 74 50 79
Onze mobiele service: 06 11 16 88 15
E-mail webshop: hallo@xanwoman.nl
Facebook: www.facebook.com/XAN-WOMAN
Instagram: www.instagram.com/xanwoman

XAN Woman is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Maandag t/m Zaterdag van 9.00 uur tot 17.30 uur
Helaas zijn we niet iedere dag op kantoor bereikbaar. Maar probeer gerust onze mobiele service.

Kom je naar onze winkels toe? Dat vinden we fijn. Onze openingstijden vind je hier.

DE OVEREENKOMST
1. Bij XAN Woman winkel je online in een veilige web omgeving. Een pagina waar je vertrouwde informatie invult, zijn goed beveiligd en niet toegankelijk voor derden.
2. Wanneer je een bestelling plaatst, krijg je een bevestiging per e-mail.
3. Mocht er per ongeluk toch iets fout zijn gegaan, schroom dan niet om ons te contacten. Dan proberen we direct te schakelen ‘het probleem’ op te lossen.
4. Wanneer wij het pakketje in orde hebben gemaakt, nemen wij contact met je op.
5. Bijgesloten in het pakket vindt je een factuur. Deze ontvangt je tevens ook digitaal van ons. Bewaar deze goed, het is een bewijs van garantie.

HERROEPINGSRECHT: RETOURNEREN EN RUILEN
Ben je niet blij met de aankopen? Dat vinden wij oprecht ook niet fijn. We gaan ons uiterste best doen dit op te lossen, zonder verdere verplichtingen. Graag wel binnen 14 dagen aanmelden. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulier dat we mee hebben gestuurd met de bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug. Retourformulier kwijt? Download hier.

RETOUREN

ivm de hoge kortingen die we op dit moment hanteren hebben we ons retourenbeleid tijdelijk aangepast voor onze SALE COLLECTIE! Deze kunnen niet geretourneerd worden.
Wanneer we de retourzending hebben ontvangen, krijg je daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan is dat voor eigen rekening. Retourneren in onze winkels is natuurlijk gratis!

DE PRIJS
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW. Wij hanteren op onze website dezelfde prijzen als in de winkel. Mocht je onverhoopt een verschil tegenkomen, laat het ons gewoon weten.

LEVERING
1. Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, Ons streven is om het binnen 2 werkdagen in huis te hebben, tenzij we een andere datum met je hebben afgesproken. Besteld je in het weekend – van vrijdag 15.00 uur tot en met zondag– dan bezorgen we de bestelling op dinsdag.
2. Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kunt je, indien gewenst, afzien van de aankoop en ontvangt je direct het geld retour.
3. Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt je het geld terug.
4. We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht je desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt je deze uiteraard kosteloos retourneren. Wanneer wij wat langer nodig hebben voor het pakket, hoort je dat direct per mail. Mocht je dan van de aankoop afzien begrijpen wij dat. Je ontvangt het aankoopbedrag dan terug op de rekening. Wanneer wij je aankoop onverwachts niet kunnen leveren bieden wij je uiteraard de mogelijkheid te kijken voor een alternatief. Lukt dit niet? Dan ontvangt je het geld retour.

TRANSPORTGARANTIE
Je hebt recht op een goed product. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product beschadigd raakt tijdens het transport. Dit is onze verantwoordelijkheid. Als je schade constateert aan het product, neem dan direct contact met ons op! We gaan samen kijken naar een passende oplossing.

KLACHTEN
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben voor het rechtzetten van dit probleem. We zullen er hoe dan ook alles aan doen om een oplossing te vinden!

GESCHILLEN
Gaan we er echt niet uitkomen? Dan heb je het recht om de zaak binnen 3 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. 

GENOEG GELEZEN?
Of hebben wij verzuimd je nog meer te vertellen?

Laat het ons gerust weten!

Vriendelijk groet,