Log in en shop je favorieten 

|

Verzending binnen 48 uur

|

Je spaart ook online 5% van je aankoop 

|

Gratis verzending vanaf €75,- m.u.v. SALE

Algemene voorwaarden XAN (verkorte versie)

Algemene voorwaarden

Hieronder vind je een verkorte versie van de algemene voorwaarde. Mocht je interesse hebben in meer tekst klik hier volledige versie. 

 

Identiteit van de ondernemer:

XAN Woman ONLINE
Sterrebos 6
5344AM OSS
KvK: 84734337
BTW-id: NL003234199B42

 

 U kunt ons bereiken via

XAN Woman is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar: maandag t/m zaterdag van 9.00 uur tot 17.30 uur! Kom je naar één van onze winkels toe? Gezellig! Onze openingstijden vind je hier.

 

Vragen over bestellingen:

0412 74 50 99

 

Shopadvies:

0412 63 29 37

 

E-mail: [email protected] 

Facebook: www.facebook.com/XAN-WOMAN

Instagram: www.instagram.com/xanwoman

De overeenkomst

  • Bij XAN Woman winkel je online in een veilige web omgeving. De pagina’s waar je vertrouwde informatie invult, zijn goed beveiligd en niet toegankelijk voor derden.
  • Wanneer je een bestelling plaatst, krijg je een bevestiging per e-mail.
  • Mocht er per ongeluk toch iets fout zijn gegaan, schroom dan niet om ons te contacten. We proberen dan direct te schakelen en te zoeken naar een passende oplossing.
  • Wanneer wij het pakketje in orde hebben gemaakt, nemen wij contact met je op. 
  • Bijgesloten in het pakket vind je een factuur. Deze ontvang je tevens ook digitaal van ons. Bewaar deze goed, het is een bewijs van garantie. 

 

Herroepingsrecht: retourneren en ruilen
Ben je niet blij met de aankopen? Dat vinden wij oprecht ook niet fijn. We gaan ons uiterste best doen dit op te lossen, zonder verdere verplichtingen. Graag wel binnen 14 dagen aanmelden. Gebruik hiervoor het retourformulier dat we mee hebben gestuurd met de bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug. Retourformulier kwijt? Download hier

Retourneren

  • Bij 30% korting is retourneren mogelijk
  • Bij 50% korting is alleen omruilen mogelijk
  • Bij 60% korting of meer is retourneren en ruilen niet meer mogelijk

Wanneer we de retourzending hebben ontvangen, krijg je daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Dit kan zijn een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan is dat voor eigen rekening. Retourneren in onze winkels is natuurlijk gratis! 

De prijs
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW. Wij hanteren op onze website dezelfde prijzen als in de winkel. Mocht je onverhoopt een verschil tegenkomen, laat het ons weten. 

 

Levering

  • Verzending binnen 48 uur met PostNL. Wij streven ernaar jouw bestelling binnen twee werkdagen bij jou thuis te leveren, tenzij we een andere datum met je hebben afgesproken. Bestel je in het weekend – dan bezorgen we de bestelling dinsdag.
  • Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.  
  • We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht je desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kun je deze uiteraard kosteloos retourneren. Wanneer wij wat langer nodig hebben voor het pakket, hoor je dat direct per mail. Mocht je dan van de aankoop afzien begrijpen wij dat. Je ontvangt het aankoopbedrag dan terug op je rekening.
  • Heb je aangegeven de bestelling op te willen halen in één van onze winkels dan nemen we zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om een afhaalmoment in te plannen.
  • Bestel je voor meer dan €75,- dan zijn de verzendkosten gratis m.u.v. sale artikelen en buitenlandse adressen - onder de €75,- berekenen wij €3,95 verzendkosten voor bezorging in Nederland.

 


Transportgarantie
Je hebt recht op een goed product. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product beschadigd raakt tijdens het transport. Dit is onze verantwoordelijkheid. Als je schade constateert aan het product, neem dan direct contact met ons op! We gaan samen kijken naar een passende oplossing. 

Klachten
Wat vervelend dat je een klacht hebt, we willen je hierbij graag de juiste hulp bieden. Hiervoor willen we je vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en het probleem zo concreet mogelijk te beschrijven. Zo kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing voor het rechtzetten van dit probleem.

Geschillen
Gaan we er echt niet uitkomen? Dan heb je het recht om de zaak binnen 3 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. 

Genoeg gelezen?
Of hebben wij verzuimd je nog meer te vertellen? Laat het ons gerust weten! 

Vriendelijk groet,

Team XAN Woman